viernes, 22 de febrero de 2013

Toda Revolución comeza desde abaixo (Carmen Avendaño)

O amor dunha nai é moi forte... o amor de varias nais asociadas foi político e eficaz. Está é a historia de Nais contra a droga... contada a través do cine e dos ollos dun director.

O martes pasado estivemos con Carmen Avendaño coñecendo de primeira man a súa historia... este MARTES 26 ÁS 20H quedaremos para ter un coloquio en torno á película que quixo plasmar aquilo...

É necesario xerar espacios de diálogo, espacios de liberdade e de loita solidaria... por iso estás convidado a ver con nós esta película... ¡¡¡Corre a voz!!!! Esta vez non hai carteis... só o boca a boca...




HEROÍNA 

2005; 110 min.
DIRECTOR: Gerardo Herrero; GUIÓN: Ángeles González - Sinde; REPARTO: Adriana Ozores, Javier Pereira, Carlos Blanco, María Bouzas, Mercedes Castro.
SINOPSE: 
En la década de los 80, Pilar, una mujer madura, casada y muy corriente, descubre que uno de sus tres hijos es adicto a la heroína. Después de un período inicial de incertidumbre, entra en contacto con otros padres que se encuentran en una situación similar y que acuden a un precario centro municipal de ayuda al toxicómano.Muy pronto se da cuenta de que para salvar a su hijo son muchas las cosas que tienen que cambiar tanto fuera como dentro de casa. Así es como emprenderá junto con otros padres, pero, sobre todo, madres, una ardua campaña de denuncia del narcotráfico en Galicia. 
 ¿Onde?

Casa de Cultura e Solidariedade, Rúa do Home Santo 47 baixo (preto da estación de buses e da Praza Iqbal Masih)

¿Cando?

Martes 26 de febreiro ás 20h.


Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=038PYPxvbIk&feature=player_embedded

























No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada